niedziela, 10 lutego 2013

Historia magii


                                      
 Witam wszystkich czytelników , którzy są chętni by czytać moje wypociny ;D. No więc może zacznę od przedstawienia się. Ma na imię Aleksandra (jak ktoś na mnie mówi Ola mam ochotę rzucić na niego Cruciatusa ;> ). Mam 13 lat (no prawie 14) i jestem bez pamięci zakochana w HP. Jak się można domyślić mój blog będzie właśnie o HP ;D. Uważam , że to nieludzkie tak skończyć sagę , więc dla wszystkim fanów będę tu opisywała dalsze losy bohaterów (oczywiście będę wymyślała , ale nigdy nie dorównam naszej kochanej Rowling ) , a skupię się na Harrym , bo to moja ulubiona postać. Zachęcam do czytania i KOMENTOWANIA , bo najlepszy nauczyciel to druga osoba. Tak więc nie będę was dłużej nudzić i jeszcze raz serdecznie zapraszam. ;D

2 komentarze: